fbpx
2019 m. vežėjai keleivių parvežimams pasitelkė tris išskirtinius ISUZU autobusus

Trys ryškūs, raginantys išbandyti, ISUZU autobusai riedėjo skersai išilgai Lietuvoje bei trumpalaikiai tarnavo 21 autobusų parkams įskaitant keleivių pervežimo įmones.

 

UAB „Saločiai ir parneriai“ metų pradžioje pasiūlė ne tik susipažinti, bet ir realiai komercinėje veikloje išbandyti ISUZU naujoves: Turquoise su automatine pavarų dėže, galingesnį tarpmiestinį Visigo Hyper bei žemagrindį Novociti LiFe. Autobusai buvo pilnai paruošti ekonominei veiklai vykdyti tad iš karto išvažiavo į reguliarius vežėjų maršrutus. Viso šio besitęsiančio projekto laikotarpiu autobusai riedėjo daugiau nei 400 dienų įvairiuose Lietuvos miestuose ir nuvažiavo virš 120 000 km miestelių gatvėmis ir tarpmiestiniuose maršrutuose.

2018 m. pabaigoje pristatytas dyzelinis, 7863 mm ilgio, miesto „mažasis milžinas“ Novociti Life, talpinantis iki 60 keleivių, o jau šiemet šis autobusas aktyviai bandomas Lietuvos vežėjų reguliariuose maršrutuose. Visiems norintiems siūlomas 21 sėdimų, 39 stovimų vietų, žemagrindis autobusas su Allison automatine 6 pavarų dėže. Vairuotojų pastebėjimu šis modelis yra ypač optimalių gabaritų, manevringas ir lengvai vairuojamas. Jo funkcionalumas yra pritaikytas dideliems miestams, miesteliams ir priemiesčiui, vyresnio amžiaus keleiviai mieliau linkę keliauti patogiais žemagrindžiais autobusais. Kai kurie vežėjai eksploatavo autobusą ir kalvotame reljefe ir ne visada puikios būklės priemiesčio keliuose, tad Novociti Life aktualus ne tik didmiesčio gatvėms.  Bandymų metu šio autobuso vidutinės kuro sąnaudos miestuose prie vidutinio greičio 20-23 km/h buvo 21-24 l/100km, o priemiestyje prie 39-45 km/h vidutinio greičio kuro sąnaudos – 16,5-19,0 l/100km. Per dieną šis autobusas nuriedėdavo vidutiniškai 190 km per dieną.

Šis ISUZU Visigo Hyper išsiskiria galingesniu CUMMINS 320 AG varikliu ir pilnai automatine 6 pavarų dėže ZF ECOLIFE. Jo ilgis 9660 mm., 37 sėdimos vietos, gidas bei vairuotojas. Šis modelis yra turistinių kelionių bei tarpmiestinių maršrutų favoritas – didžioji dauguma vairuotojų apklausos metu vertino visus techninius ir komforto aspektus „gerai“ arba „labai gerai“. Pagrindiniai privalumai automatinės ZF 6 pavarų dėžės darbas, variklio galingumas (sukimo momentas 1200 NM/RPM), bei kokybiška ir stilinga salono apdaila. Bandymų metu ISUZU Visigo Hyper nuvažiuodavo vidutiniškai 390 km per dieną. Fiksuojamos vidutinės kuro sąnaudos – 21,7 l/km.

Daugelis vežėjų yra susipažinę arba girdėję apie ISUZU Turquoise. Šį kartą buvo pasiūlytas 7720 mm ilgio, 31 sėdimų, gido ir 6 stovimų vietų šio modelio autobusas su automatine 6 pavarų dėže NEES AMT, kuris puikiai tiko priemestiniams maršrutams aptarnauti. Bandomojo turo metu šis autobusas vidutiniškai nuvažiuodavo apie 300 km per dieną, o vidutinės fiksuojamos kuro sąnaudos iki 19 l/100km. Šis autobusas pasižymėjo manevringumu, stabdžių efektyvumu, automatinės pavarų dėžės privalumais. Pavaros lengvai perjungiamos, o įjungiant ECO režimą galingumo ir greičio tikrai pakanka. ISUZU Turquoise optimalus mažesnio srauto tarpmiestiniams, priemiestiniams maršrutams, tačiau dėl stovimų vietų neprapulsite ir piko metu, o įsukę į miesto centrą lengvai susisuksite siaurose gatvelėse. 

;