„Isuzu“: sėkmės istorija Baltijos šalyse

Jau keturiolika metų bendrovė „Saločiai ir partneriai“ yra oficiali „Isuzu“ atstovė Baltijos šalyse. Per šį laikotarpį autobusai parduoti net 360-čiai keleivinio transporto įmonių. Kur slypi tokios sėkmės paslaptis – kalbamės su ilgamečiu „Saločiai ir partneriai“ direktoriumi Ruslanu Andrejevu.

– Pastaruoju metu vis dažniau savo skaitytojams tenka pranešti džiugią naujieną: Lietuvos keleivių vežėjai įsigijo dar daugiau naujų autobusų. Labai dažnai tai būna „Isuzu“ transporto priemonės. Ar jau galima pradėti kalbėti apie autobusų pardavimo rinkos suaktyvėjimą?

– Išties pastaruoju metu Lietuvos keleivinio transporto įmonės, net ir nedidelės, vis dažniau įstengia įsigyti naujų, modernių autobusų. Gerėja ir mūsų įmonės rezultatai.

Visų pirma, atsiranda daugiau naujų „Isuzu“ autobusų modelių, tad galime pasiūlyti klientams didesnę keleivinio transporto priemonių įvairovę. Būdami „Isuzu“ autobusų ir „Isuzu“ detalių pardavėjais, įgyjame шк daugiau patirties.

Šalia naujo, modernaus „Isuzu“ autobusų salono – profesionalus krovininių automobilių servisas su profesionalia įranga. Nuolat investuojame į jaunus, gabius, talentingus, darbui atsidavusius jaunus žmones. Šiuo metu turime tris autorizuotus „Isuzu“ serviso centrus, kuriuos ateityje ketiname plėsti.

Straipsnis L.Jakubauskienės,

Visą straipsnį skaitykite ČIA

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked