fbpx
ISUZU stende Hanoverio IAA – dvi premjeros

Šiais metais kelionę į Hanoverio IAA parodą keleivių vežėjams surengė ISUZU atstovė Lietuvoje bendrovė „Saločiai ir partneriai“. Pirmasis delegacijos aplankytas stendas – ISUZU gamintojų. Čia lankytojų laukė penki autobusai, iš jų – dvi naujienos.

Įdomiausia – aštuoniolikos metrų ilgio „Citiport“ autobusas. Iki šiol gamintojai siūlė klientams standartinio dvylikos metrų ilgio miesto autobusą. Autobusas – ketverių durų, jame telpa 159 keleiviai. Montuojamas 370 AG „Cummins“ variklis, ZF pavarų dėžė su „Ecolife“ funkcija, kur vairuotojas gali pasirinkti vairavimo režimą. Ties visomis durimis montuojamos vaizdo kameros, vairuotojas jų nufilmuotą vaizdą mato prietaisų skydelyje. Tai svarbu keleivių saugumui. Originali vairuotojo darbo vieta, ji kapsulės formos, erdvi. Dar viena originali naujovė – dvi rampos neįgaliojo vežimėliams įvažiuoti. Viena iš jų – atlenkiama mechaniniu būdu, kita – elektrinė.

Pasak bendrovės „Saločiai ir partneriai“ direktoriaus Ruslano Andrejevo, pristatę rinkai sudvejintą autobusą, ISUZU gamintojai gali pasiūlyti klientams visą miesto autobusų gamą. Keleivių vežėjai gali užsisakyti ir suspaustomis gamtinėmis dujomis varomus miesto autobusus.

Dvylikos metrų „Citiport“ montuojamas „Cummins“ variklis, „Voith diva 6“ pavarų dėžė. „Miesto autobusus ISUZU kuria Europos rinkai. Žemagrindžiai autobusai jau važinėja Prancūzijoje, Izraelyje, Bulgarijoje, Rumunijoje, Gruzijoje. Autobusai gali būti skirti ir priemiesčiui.

2015 m. „Citiport“ „Busworld Europe“ parodoje apdovanotas už ergonomiškumą ir komfortiškumą, o šiais metais „A‘desing Award“ už dizainą apdovanotas platinum ženklu.

Dar viena naujovė – „Novo City Life Premium“. Autobusas – aštuonių metrų ilgio, tačiau itin talpus, gali vežti 60 keleivių,  35 stovimų vietų. Transporto priemonė – žemagrindė, su rampa neįgaliųjų vežimėliams įvažiuoti.

Salone nemažai komforto elementų keleviams. Yra USB lizdai, belaidis internetas. Salone – dvidešimt penkios sėdimos vietos ir viena vieta neįgaliojo vežimėliui pasistatyti. Prireikus autobusas šiek tiek pasvyra šaligatvio link, kad neįgaliajam būtų patogiau patekti į saloną.

Variklis – FPT,186 AG. Pavarų dėžė – „Alison“. Autobusas patogus remontininkams, nes pagerintas priėjimas prie agregatų. Autobusas labai manevringas, tinkantis siauroms senamiesčio ar priemiesčio gatvelėms.

„Novo City Life Premium“ jau sulaukė ir ne vieno apdovanojimo. 2018 m. jis apdovanotas Turkijoje už dizainą, o 2017-aisiais pastebėtas ir Europoje, autobuso dizainas apdovanotas aukso medali „A‘design Award“ apdovanojimuose.

Šiek tiek patobulintas ir populiariausias koncerno gaminamas „Turquoise“ modelis. Atsirado daugiau dėtuvių vairuotojo daiktams susidėti.

Parodoje pristatytame „Visigo“ modelyje sumontuota visiškai automatinė pavarų dėžė. Variklis – „Cummins“, 320 arba 250 AG.  Anksčiau „Visigo“ buvo montuojama pusiau automatinė pavarų dėžė. Autobuse – trisdešimt devynios sėdimos vietos, tačiau jei salone pagal kliento pageidavimus montuojamas tualetas, jų sumažėja iki trisdešimt penkių.

Lietuvoje jau važinėja septyni „Visigo“ autobusai, tiek pat parduota ir Latvijai. Gaminamas ir priemiesčio vežimams skirtas „Visigo“. Juo galima vežti dešimt stovinčių keleivių. Autobusas taip pat neliko nepastebėtas – „A‘design Award“ suteiktas „platinum“ ženklas.

„Gamintojai ir toliau plečia vidutinės klasės autobusų asortimentą, tačiau pristato ir daugiau bei įvairesnių miesto autobusų modelių. Džiaugiamės, kad galėsime klientams pasiūlyti tokius autobusus, kokių jiems labiausiai reikia“, – sako bendrovės „Saločiai ir partneriai“ pardavimų vadovas Vygantas Šulga.

Jis taip pat pasidžiaugia, kad vidutinės klasės ISUZU autobusai lyderiauja tiek Europoje, tiek Azijoje, tiek Afrikoje. Dar vienas pripažinimas – Japonijos ISUZU koncernas pripažino ISUZU gamyklą Turkijoje kaip visiškai įdiegusią japonišką standartą.

„Hanoverio IAA – įdomi visomis prasmėmis. Čia pasirašoma nemažai kontraktų, ji svarbi gamintojams. Parodą įdomu apžiūrėti ir keleivių vežėjams, todėl pasiūlėme ją aplankyti lietuvos keleivių vežėjams iš Lietuvos“, – pabrėžia V. Šulga.

Kalbinti keleivių vežėjai teigė esą dėkingi bendrovei „Saločiai ir parneriai“, kuri suteikė galimybę apsilankyti didžiausioje pasaulyje komercinio transporto parodoje.

Lina Jakubauskienė

Autorės ir Ruslan Andrejev nuotraukos

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked